PDA

View Full Version : LOST in Holland - official discussion thread

McFleurie
03-30-05, 07:22 PM
Hallo landgenoten!

Nou, op verzoek open ik hier een thread voor ons klompenlandje, gezellig, nou nog ff mensen hier laten komen:p

Dus anyway...
Vind je het net zo irritant als ik dat Nl altijd mijlen achterloopt met series?
Wat wil je echt delen met de Nlse Lost-aanhang?
Waar woon je?
Wie is je favo personage?
Tijd om Nl te lulle:D
XxX Fleur, 17, Spijkenisse

azteclady
03-30-05, 07:41 PM
er... ah...

Welcome, anyway! ;)

Beto
Got a question/problem/complaint? Follow the link in my signature first, read the entire Welcome forum second, then PM me [in English!!!]

RWPR
03-30-05, 09:13 PM
Ah ik kan weer Nederlands lullen hier!

Hoi Fleurtje.

Ik ben Roberto, 19 jaar al, en ik woon in het mooie stadje Bergen op Zoom. Krabbegat! Ik heb alle episodes al gezien, maar toch kijk ik in Nederland opnieuw met vrienden en familie. Heerlijke serie!

Net5 verneukt echter door slechte reclametijdstippen en geen breedbeeld!

McFleurie
03-31-05, 09:24 AM
Aloha Ricardo!

Ja idd, de reclame is eg slecht gezet... da heb de nl-se televisie wel vaker... en breedbeeld zou wel cool zijn ja...

Hahaha, ik dacht eg dak de enige Nler zou zijn hier, omdat er nog maar 4 afleveringen enzo zijn geweest..

Ik probeer nu wat afleveringen te downloaden (kon het niet laten:b ) maar ut vordert nie eg helaas, had jij ook gedownload of heb je het op een andere manier kunne zien?

Ik ken Bergen op Zoom:) Een vriendin van mij woont daar, woonde eerst in Spijkenisse (naast me)
Kvraag me af of er nog meer Nl-ers rondzwerven hierzo...

Laterr XxX Fleur!

RWPR
03-31-05, 02:23 PM
Ben ik dan de enige Hollander die aflevering 19 al gezien heb.

Het is trouwens Roberto, geen Ricardo.

Wie is je vriendin trouwens, misschien ken ik haar wel:)

McFleurie
03-31-05, 03:28 PM
Hahahaha o sorry Roberto!!!!!!!
Ik denk idd da je de enige ben, hebbie de afleveringen per ongeluk op je comp staan?;)
Mijn vriendin heet Lindy.
XxX

RWPR
03-31-05, 04:09 PM
Er zat ooit een Lindy bij me in de klas. Zat ze op het Rijks?

Ik heb ze op mijn tv gekeken...maar ik heb een anonieme bron daarvoor:rollin

zhenar
04-05-05, 10:31 AM
Geinig om hier opeens Nederlandse teksten te zien!

Ik kijk zelf al vanaf dat de serie in Amerika begon, dus zal hier niet veel met de discussie meedoen (ivm spoilers enzo), maar wilde alleen even laten weten dat ik ook Hollander ben.

Enjoy the show!

sillyLfan
04-17-05, 11:09 AM
hey ik ben ook een nederlander en ik heb ook al een paar afleveringen gezien die in amerika al uit zijn gezonden.
wel fijn zo'n nederlands ding hier kan ik weer snel typen
en aangezien het hier o zo gezellig is zal ik maar beginnen met een simpel vraagje: wie is je favoriet?
ik vraag me af of nederlanders slimmer zijn dan amerikanen...;)

groetjes

McFleurie
04-17-05, 11:14 AM
Hahaha
Mijn favoriet is Charlie:)
Jouwes?

Enneh.. waar woon je en hoe oud ben je? Hahaha, glijk ff kruisverhoor:b

zhenar
04-17-05, 11:56 AM
Mijn favoriet is Sawyer!

En natuurlijk zijn Nederlanders slimmer dan Amerikanen! :b

McFleurie
04-17-05, 12:18 PM
Hahaha, standaard zijn wij slimmer hahaha:lol

sillyLfan
04-18-05, 05:31 PM
o ja ik ben silke(is fries raar he) en 14 jaar

mijn favoriet is boone en daarna locke

en over die amerikanen... precies wat ik wou horen:rollin

zhenar
04-19-05, 02:29 AM
We kunnen hier ook wel een Amerikanen-afzeik topic van maken... :lol

Maar da's ook weer gemeen natuurlijk.

En bovendien zijn sommige Amerikanen best leuk! 8)

XaVieR
04-25-05, 01:31 AM
Nou hallo iedereen

Ik kom dus ook uit Nederland en woon zelf in Den helder :)

Ik kijk lost al sinds het begin en ben er verslaafd aan :)

Ik heb tot nu toe alle 20 gezien en heb zin in nummer 21 maar weet iemand wanneer die komt? want kan namelijk niet wachten :D

Nou ik spreek jullie allemaal waarschijnlijk snel weer :)

XaVieR
05-10-05, 11:21 AM
stilletjes hiero :o

McFleurie
05-10-05, 11:30 AM
Ja sorry haha, ik was even op vakantie enzo, druk druk druk, nou alsnog hallo in ieder geval!:D

XaVieR
05-10-05, 09:32 PM
nou iig hoi dan maar hé :p

sillyLfan
05-16-05, 09:47 AM
ook hoi van mij even dat je et weet

PS kijk jij ze via de computer want ik heb ze tot nu toe ook allemaal gezien min een paar

zhenar
09-22-05, 08:27 PM
Woohoo, seizoen 2 is begonnen!

POV5900XT
10-03-05, 04:13 PM
De meesten zitten nog in de eerste serie en de wat ongeduldige al in de tweede zoals ik.
Behalve de "hallo hier ben ik" posts gebeurt er hier niks.
De amerikanen doen dit duidelijk beter.Gaan we het hier nog ergens over hebben of blijven we alleen maar hallo roepen?

McFleurie
10-04-05, 10:55 AM
Nou waar wil je t over hebben...
Gooi es wat in de groep
(Ben zelf bijna klaar met seizoen 1)

mrsaurora
12-05-05, 05:11 PM
Hoi,
ik neem aan dat hier niemand meer zit?

*echo*

Daan
12-05-05, 07:56 PM
Neeee, niemand.

Stryker
12-10-05, 08:58 AM
Hey, I was wondering, has season 2 started over in Holland yet?

kate
12-11-05, 06:11 PM
Ja, ik ben hier ook nog. Ik ben uit België en ben ook eigenlijk best tevreden dat ik hier gewoon in het Nederlands kan lullen!!
Hier (in Belgie) is seizoen nog niet begonnen, ik hoop dat iemand mij wat op de hoogte kan houden!!:D

kate
12-11-05, 06:12 PM
Seizoen 2, bedoelde ik dus!

ksstew
12-12-05, 04:05 AM
Woohoo, seizoen 2 is begonnen!

Hey! I can read that!! Must be the Dutch blood in me, lol! My Grandfather, Emmericus Hamstra, came over to America when he was 2...
I'd love to visit someday and see where he was born...still have relatives there...Hamstra's and Braaksma's I think...

Anyway...back to your discussion!

Kim...1/4 Dutch girl

Stryker
12-12-05, 06:18 AM
Oh, it says season 2 has started does it?

Daan
12-12-05, 11:22 AM
Season 2 didnt start, the last episode of season 1 was on last friday. I saw that episode on the same day as the US folks did because Im so cool.

SuperPippo
01-03-06, 07:12 PM
Goed zeg, Nederlandse teksten op deze site - kijk al maanden naar het forum, had deze nog niet gezien. Nog een week en het downloaden kan weer beginnen!

Laterrrs,

Superpippo

Enna
01-19-06, 01:03 PM
wel erg weinig nederlanders op dit forum......

magnetic_particle
01-20-06, 05:01 AM
Hey ik ben Benjamin 15 jaar en woon in Oostzaan de kleinste zelfstandige plaats in Noord holland denk ik maar ben een newbie hier. Mijn favoriete personages en ding is: het monster en de veroorzaker van alles zusje en broertje deGroot(je wet vast wel waarom dat mijn favo's zijn)

Daan
02-22-06, 11:49 AM
Kontneuken!

Fenris
02-22-06, 08:50 PM
woehoe lost begint weer op veronica!!!

Daan
02-23-06, 12:43 PM
Herhalingen?

Je moet ze gewoon downloaden, gek, veel leuker, kan je ook gelijk de Amerikanen die geen gelijk hebben afkraken. ;)

Fenris
02-24-06, 12:04 AM
ik heb ze gedownload, ik ga echt geen jaar wachten tot net5 ze uitzend en halve wege het seizoen er weer mee stopt...

Daan
03-04-06, 02:26 PM
Ik download ze ook, Fenris. Kan ik lekker de Amerikanen die het niet snappen hier pesten.

stomwijf
03-13-06, 08:44 PM
Hello,

I am from the Netherlands and very much hooked on LOST.

I bought the series uptill episode 15 of season 2 and saw all the episodes of season 2 (uptill 15 of course) this weekend. I already saw season 1 a week ago.

A friend of mine who lives in the USA will record the missing episodes 16 untill wherever the serie will stop for me.

In the Netherlands they are a little behind in broadcasting LOST. This friday they will show episode 6 of season 2.

Daan
03-15-06, 08:21 PM
Stomwijf, je kan ook gewoon lekker hollands kwekken ;)

stomwijf
03-17-06, 09:11 AM
Stomwijf, je kan ook gewoon lekker hollands kwekken ;)Vind je het dan niet vreselijk onbeleefd om op een engels forum lekker nederlands te gaan beppen. Dat is zeer onbeschoft alsof je iets verborgen wilt houden.

Translation:

Don't you think it is very impolite to chat in dutch on an english forum?
That is very rude, it is just like you want to hide something for somebody.

Daan
03-17-06, 12:35 PM
Hahaha, ja normaal wel. Niet als je post in de Nederlandse topic van het internationale forum. Die is er voor.

LQ Jones
03-17-06, 05:02 PM
Don't you think it is very impolite to chat in dutch on an english forum?
That is very rude, it is just like you want to hide something for somebody.

I agree.
Thanks for having the courage to speak-up.
I sometimes wish to discuss the show with international viewers, but can't understand the dialogue.

stomwijf
03-18-06, 04:40 PM
Hahaha, ja normaal wel. Niet als je post in de Nederlandse topic van het internationale forum. Die is er voor.Zoals de USA forum deelnemer al zei, misschien is het ook inetressant voor anderen wat wij nederlanders te vertellen hebben over "Lost.

Translation:
As the usa participant of this forum already said, perhaps it is also interesting for others what we Dutch have to say about "Lost".

Daan
03-18-06, 07:03 PM
Nou, daarvoor kan hij toch mooi heerlijk in de rest van het forum kijken. Aangezien de meeste mensen die de show niet helemaal kunnen volgen in hun land het toch downloaden.

En jij hebt je nickname toch ook niet in het Engels vertaald, gekkie.

Ellaroo
03-18-06, 07:11 PM
Argh...come on we're missing out on all the fun! :D

stomwijf
03-20-06, 08:25 AM
Nou, daarvoor kan hij toch mooi heerlijk in de rest van het forum kijken. Aangezien de meeste mensen die de show niet helemaal kunnen volgen in hun land het toch downloaden.

En jij hebt je nickname toch ook niet in het Engels vertaald, gekkie.
what does it matter what my nickname is in English. I am still trying to be as polite as I can. And write in English instead of Dutch

rock-chick
03-29-06, 09:10 AM
I completley agree with 'stomwijf' ! I also think its abit weird to say we are smarter then the americans. At least they are smart enough to talk about LOST in their topics while all you dutchies have some stupid meanless talk about nothing at all.
cheerz, Rock-Chick

Bernard
03-29-06, 08:35 PM
I applaud our Dutch brothers - for coming here and posting in their native tongue

if my old friend, RML, (Amstredam stock trader), is known to any of you, tell him 'Hi,' for me

als mijn oude vriend, RML, (Amstredam voorraadhandelaar), aan om het even welk van u gekend is, vertel hem ' hallo, ' voor me

(translation by Babelfish - http://babelfish.altavista.com)

Fenris
03-29-06, 10:01 PM
ik vind dat nederlanders hier gewoon nederlands moeten kunnen praten..
er is engels zat overal, laat ons nederlanders dit plekje voor onszelf houden

rock-chick
03-30-06, 05:00 PM
heerlijk, olie op het vuur gooien! Ik maak me écht niet druk over welke taal we hier bezigen maar misschien dat engels pratende het leuk vinden te kunnen volgen waar we het over hebben. Als het nou ook eens over LOST zou gaan, zou het nog leuker worden ;)

dus kom op medelanders, waar zijn ze, wie gaat er dood, wat is je theorie??

cheerz!

rock-chick
03-30-06, 05:00 PM
heerlijk, olie op het vuur gooien! Ik maak me écht niet druk over welke taal we hier bezigen maar misschien dat engels pratende het leuk vinden te kunnen volgen waar we het over hebben. Als het nou ook eens over LOST zou gaan, zou het nog leuker worden ;)

dus kom op medelanders, waar zijn ze, wie gaat er dood, wat is je theorie??

cheerz!

rock-chick
03-30-06, 05:02 PM
oh wow, het staat er twee keer op! Misschien heeft het iets met LOST te maken..maken ze belangrijke dingen uit hun leven nogmaals mee (jack die ze vader ziet etc. ) om het nu te verwerken? En dat Dharma initiativ, wat voor rare sekte is dat? iemand een idee over de nummers?

jerilee
04-08-06, 06:01 PM
O my God, en jullie durven te zeggen dat wij slimmer zijn dan de Amerikanen? Terwijl dit een topic wordt over het wel of niet typen in het Engels.

Ik neem aan dat dit topic aangemaakt is voor Nederlanders om onder elkaar over Lost te hebben?

!!! If someone from the US wants to talk about Lost with some of us, Dutchies, they'll speak up, and then we'll know and switch to English !!!

Simpel toch?

Anywayz... aflevering 18 net geweest : DAVE. Wat vonden jullie ervan mensen?

stomwijf
05-01-06, 06:07 AM
Has anybody in Holland seen the episodes 16 - 19 ? And what are your opinions on thse episodes?

Heeft iemand in Nederland rees 16 -19 gezien en wat vond je ervan?

Zelf vond ik ze iets minder spannend dan de eerste 15 van seizoen 2.

island_maverick
05-13-06, 01:58 PM
This is the new way I am trying to organise the various Country threads in GD-International. See the sticky (http://www.losttv-forum.com/forum/showthread.php?t=19325) for info.

Let the discussions begin (and of course feel free to use your own language!)

mav.

edit: TELL ME IF YOU WANT THE THREAD TITLE CHANGED TO SHOW THE CORRECT SPELLING FOR YOUR COUNTRY - AND LET ME KNOW WHAT IT SHOULD BE.

island_maverick
05-21-06, 10:26 PM
I'll merge this with the new 'official' Holland thread.

island_maverick
06-15-06, 08:25 PM
:bump:

teaspoons
06-20-06, 07:42 PM
Holland's world cup team looks like they might take it all.

Rick James
06-23-06, 07:54 PM
Holland has lost?

Disciple
07-26-06, 05:30 PM
Word nie veel gezegt hiero he? Niemand iets zinnigs te melde?
Gewoon in het nederlands hoor als het mag van stomwijf tenminste :)

Suzanne
10-19-06, 11:38 AM
Zijn er nog nederlanders aanwezig op dit forum? Download iemand seizoen 3??

Fenris
10-27-06, 01:55 AM
ik, heb zokuist aflevering 4 gezien van seizoen 3, goede aflevering :D

ACiD
10-27-06, 03:36 AM
Ik ook :) zeker goed

Suzanne
10-31-06, 07:53 PM
Ha, ik dacht dat ik al de enige verslaafde hollander was die hier op dit forum zit. Tja, ik kan maar niet wachten tot het hier weer begint....

Daan
11-07-06, 11:53 AM
Ha, ik dacht dat ik al de enige verslaafde hollander was die hier op dit forum zit. Tja, ik kan maar niet wachten tot het hier weer begint....

Daarom moet je het lekker downloaden, dan weet je net zo veel als de amerikanen.

Suzanne
11-07-06, 02:28 PM
Doe ik ook! :)